جعفر گودرزی: همفکری و هم‌اندیشی منجر به افزایش خلاقیت در برپایی جشنواره فیلم فجر می‌شود

تهران (پانا) - رئیس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران می‌گوید برگزاری جلسه مشورتی و هم‌اندیشی بدون تردید حرکتی مثبت و ارزنده است که می‌تواند ضمن آسیب‌شناسی برگزاری دوره‌های گذشته، جهت برگزاری کیفی دوره چهلم جشنواره نقشی ارزنده را ایفا کند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جعفر گودرزی: همفکری و هم‌اندیشی منجر به افزایش خلاقیت در برپایی جشنواره فیلم فجر می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، «جعفر گودرزی» درباره برپایی جلسه مشورتی و هم‌اندیشی روابط عمومی جشنواره پیش از آغاز جشنواره چهلم گفت: پس از سی‌و نه دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر، واقعا وقت آن رسیده که از آزمون و خطا دوری کنیم ‌و به یک ثبات و بلوغ برسیم. برگزاری جلسه مشورتی و هم‌اندیشی روابط‌عمومی جشنواره چهلم، بدون تردید حرکتی مثبت و ارزنده است که می‌تواند ضمن آسیب‌شناسی برگزاری دوره‌های گذشته، جهت برگزاری کیفی دوره چهلم جشنواره نقشی ارزنده را ایفا کند.
گودرزی با اشاره به اینکه همفکری و هم اندیشی بدون شک منجر به افزایش خلاقیت می‌شود، توضیح داد: با بررسی نقاط ضعف و قوت دوره‌های گذشته جهت اجرایی کردن ایده‌های نو و توسعه و بهبود ایده‌ها و طرح‌های جدید، می‌توان در دوره چهلم جشنواره گام‌های ارزشمندی برداشت.
این منتقد و روزنامه‌نگار قدیمی درپایان افزود: مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر به‌درستی به این موضوع توجه داشته‌اند که مشورت و هم‌اندیشی به آشکار شدن زوایای پنهان برای تصمیم‌گیری و اجرای هر چه بهتر جشنواره در دوره جدید کمک شایان توجهی می‌کند و امیدوارم برآیند این جلسات به برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر و کم نقص‌تر این دوره مهم از جشنواره فیلم فجر منجر شود.
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار