امام جمعه شهرستان قدس:

شهدا معلم زندگی در طول تاریخ هستند

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در مراسم یادواره شهدای فرهنگی گفت گام اول انقلاب را شهدا برداشتند و راه و مقصد را به مردم نشان دادند. آنها معلم زندگی هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدا معلم زندگی در طول تاریخ هستند

یادواره شهدای فرهنگی با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان و دانش آموزان مدارس شاهد در سالن، اجتماعات شهید دهنو، توسط مدارس شاهد و امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد. در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان قدس حضور داشتند یاد و خاطره شهیدان فرهنگی این شهر گرامی داشته شد.

در این مراسم وحید گلیکانی، فرماندار شهرستان قدس در سخنانی با نقل قول از سردار حاج قاسم سلیمانی شرط شهادت را شهید بودن دانست و از فضائل اخلاقی منحصر به فرد هریک از شهدا سخن گفت.

درادامه حجت الاسلام، رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس خطاب به دانش‌آموزان و معلمان گفت: گام اول انقلاب را شهدا برداشتند و راه و مقصد را به ما نشان دادند، شهدا معلم زندگی و زنده ماندن در قلب تاریخ بودند و راهنمایان ما هستند و گام‌دوم انقلاب را باید با الگو قراردادن رفتار و کردار شهدا و هدایت های رهبری استوار و پرشتاب برداریم.

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم اولویت سیاست‌های آموزش و پرورش منطقه را توسعه و ترویج فرهنگ نماز، بسیج، شهید و تفکر امام و رهبری عنوان کرد.

در ادامه قسمت‌هایی از زندگینامه شهدای فرهنگی شهرستان قدس توسط دانش‌آموز، امیرحسین افشانی قرائت شد. سپس از خانواده‌های شهدا و دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شاهد تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار