چهارمین نشست هم‌اندیشی سرگروه‌های آموزشی در پردیس

پردیس (پانا) - چهارمین نشست هم‌اندیشی قطبی متمرکز استانی، با حضور کارشناس امور تربیتی منطقه پردیس، سرگروه آموزشی تربیتی درس تفکر و سبک زندگی شهرستان‌های استان تهران و سرگروه‌های مناطق پردیس، رودهن، دماوند، فیروزکوه به منظور تبیین و تشریح برنامه عملیاتی سال جاری در شهرستان پردیس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین نشست هم‌اندیشی سرگروه‌های آموزشی در پردیس

در این جلسه زهره فرخ‌یار، سرگروه آموزشی تربیتی درس تفکر و سبک زندگی شهرستان‌های استان تهران گفت: این نشست به منظور تبیین و تشریح برنامه عملیاتی سال جاری و همچنین تبیین طرح‌های استانی و کشوری با هدف استفاده از تجربیات و دیدگاه‌های سرگروه‌های مناطق قطب مرکزی برای ارتقای کیفیت فعالیت‌ها در آموزش و پرورش منطقه پردیس برگزار شد.

فرخ‌یار با تاکید بر ترغیب و تشویق دبیران درس تفکر و سبک زندگی به شرکت در هشتمین جشنواره الگوهای برتر افزود: تدریس درس مذکور با برگزاری جلسات توانمندسازی دبیران با تشریح شیوه نامه هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس و بحث و تبادل نظر در جهت تهیه و ارائه تولید محتوای الکترونیکی با هدف تبدیل شناخت به مهارت در درس‌های مهارتی درس تفکر و سبک زندگی از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست است.

وی ادامه داد: در طول سال تحصیلی چه به صورت حضوری و یا مجازی در رابطه با چگونگی به سرانجام رسیدن این اهداف و بالابردن توانایی در رابطه با مهارت‌های لازم برای درس تفکر و سبک زندگی، جلسات خود را ادامه خواهیم داد.

در این جلسه همچنین وحید فتاح‌دوست، کارشناس امور تربیتی منطقه پردیس به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص کیفیت بخشی به درس تفکر و سبک زندگی پرداخت و گفت: با توجه به اهمیتی که این درس برای زندگی آینده‌سازان ما دارد ما باید بتوانیم راهکارهای مناسبی جهت توانمندسازی مدرسان این درس بیابیم.

فتاح‌دوست با اشاره به اینکه در درس تفکر و سبک زندگی روش زندگی کردن به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود، ادامه داد: به دلیل اهمیت بالایی که این درس دارد باید از دبیران کارآزموده و متخصص استفاده شود تا بتوانیم از این طریق آینده کشورمان را تضمین کنیم.

در پایان این نشست از مریم عظیم‌بیک سرگروه برتر شهرستان پردیس در سال تحصیلی 1400-99 تجلیل شد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار