ابلاغ راهنمای فعالیت گروه آموزشی و تربیتی درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت توسعه مستمر مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای معلمان و ارتقاء نقش آنها در طراحی، اجرا و نظارت بر فعالیت‌های آموزشی از اهداف گروه آموزشی و تربیتی درس تفکر و سبک زندگی است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ راهنمای فعالیت گروه آموزشی و تربیتی درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی گفت: توسعه مستمر مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای معلمان و ارتقاء نقش ایشان در طراحی، اجرا و نظارت بر فعالیت‌های آموزشی از اهداف گروه آموزشی و تربیتی درس تفکر و سبک زندگی است.

وی افزود: با ابلاغ این راهنمای عمل به مراکز آموزشی، بستر مناسبی برای رشد صلاحیت حرفه‌ای معلمان، تولید محتوای مجازی، زمینه‌سازی برای اجرای مطلوب جشنواره الگوهای برترتدریس، بررسی و انتخاب سوالات برتر و پروژه‌های دانش‌آموزی فراهم می‌گردد که می‌تواند در بهبود کیفی درس تفکر و سبک زندگی موثر باشد و اصول یاددهی، یادگیری را مبتنی بر اسناد تحولی نظام آموزش و پرورش به خوبی جریان‌سازی کند.

وی با خرسندی از عملکرد گروه آموزشی تفکر و سبک زندگی در استان ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های توانمندسازی، نظارتی و تعامل اثربخش بتوانیم، زمینه ارتقاء شایستگی‌های دبیران درس مذکور را فراهم کرده و شاهد درخشش کیفیت تدریس دبیران و ارائه آثار کیفی به دبیرخانه هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار