۲۵ دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر (پانا) - در مراسم تجلیل از دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استان بوشهر، شهرستان و مناطق از ۲۵ دانش‌آموز دوره متوسطه دوم قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۵ دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر تجلیل شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی، تهیه و تدوین شده است. این طرح پیوست عملی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش‌ است.

علی موحدی افزود: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی حاصل ۲۰ سال کار و فعالیت پرورشی، فرهنگی و تربیتی است که در کارگروه‌های مختلف مورد بررسی فنی و کارشناسی قرار گرفته است. برای نخستین بار کلید واژه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به صورت گسترده وارد ادبیات آموزش و پرورش استان بوشهر شد.

وی گفت: پوستر این طرح سال گذشته رونمایی و به مدرسه‌های استان ابلاغ شد، بطوریکه در سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ به صوت آزمایشی با همکاری همه عوامل اجرایی، آموزشی و پرورشی شهرستان ها و مناطق در مدرسه‌های دوره متوسطه دوم اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تربیت و شناسایی دانش آموز مطالبه‌گر، دغدغه مند و فعال اجتماعی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در راستای شبکه بندی دانش‌آموزان تراز انقلاب، الگوسازی و دانش آموزی تمام ساحتی است.

موحدی اضافه کرد: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی امسال نیز برای دومین بار در سطح مقطع متوسطه در حال اجرا است و تلاش می‌شود این طرح با رونق بیشتری در مدرسه‌های استان بوشهر اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امروز نیز در ادامه این آئین پوستر مدرسه تراز انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود و بزودی فراخوان تهیه و تولید محتوا در سطح کشور توزیع خواهد شد.

موحدی تاکید کرد: استان بوشهر به معنی واقعی کلمه در اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از استان‌های دیگر جلوتر است.

محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید توجه داشت که آموزش‌ها تنها نباید علمی باشند، بلکه باید در کنار تعلیم به تربیت نیز پرداخته شود. زمانی کشور به توسعه می رسد که در کنار آموزش به تربیت نیز توجه کند، چون علم بدون اخلاق ارزشی ندارد.

وی افزود: باید بدانیم کشورهای توسعه‌یافته دنیا با توسعه آموزش و پرورش است که به اقتدار اقتصادی رسیده‌اند.

محمود حق‌دوست، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: مهمترین محصول نهایی نظام تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی، تربیت و پرورش دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است. دانش آموزی که به مراتبی از حیات طیبه دست یافته باشد.

وی افزود: در این مسیر نورانی ساحت‌های شش‌گانه تربیت، به درستی نقشه راه به فعالیت درآوردن ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته در وجود آینده‌سازان میهن اسلامی را به باغبانان بوستان تعلیم و تربیت نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار