جزئیات برگزاری یادواره فرهنگی ورزشی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از برگزاری یادواره فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری یادواره فرهنگی ورزشی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی درجلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سالگرد شهادت «سردار سلیمانی» ، از برگزاری یادواره فرهنگی_ورزشی «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» همزمان با ایام دومین سالروز شهادت سردار دلها خبر داد.

وی با بیان اینکه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور علاوه بر اینکه یک دستگاه عمرانی و اجرایی است به عنوان بخشی از نظام تعلیم و تربیت یک سازمان با رویکرد فرهنگی نیز محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: پاسداشت ایثار و رادمردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که جان خود را در راه اهداف والای انقلاب اسلامی و حراست از میهن عزیزمان از دست داد و به فیض شهادت نائل آمد، وظیفه همه ماست.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی، گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و ترویج مکتب حاج قاسم را از اهداف اصلی این یادواره برشمرد و افزود: ایجاد نشاط معنوی با اجرای فعالیت ‌های فرهنگی و ورزشی کارکنان موجب پویایی و تحرک بیشتر و در نتیجه انگیزش همکاران می‌شود.

شهری یادآور شد: دستورالعمل برگزاری یادواره فرهنگی، ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو بخش فعالیت فرهنگی کتابخوانی و رقابت‌های ورزشی، به زودی به ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌ها ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار