آموزش و پرورش ملارد برگزار می‌کند:

فراخوان طراحی پوستر به مناسبت هفته سوادآموزی

ملارد (پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری مسابقه طراحی پوستر در هفته سوادآموزی با هدف ترویج فرهنگ سوادآموزی، گسترش آموزش همگانی و جذب سوادآموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان طراحی پوستر به مناسبت هفته سوادآموزی

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: دبیرخانه کمیته بهبود کیفیت سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملارد، به مناسبت 7 دی‌ماه روز تأسیس سازمان نهضت سوادآموزی، مسابقه طراحی پوستر برگزار می‌کند و از این رو از عموم همکاران و علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آوریم تا در این فراخوان شرکت کنند.
وی ادامه داد: این مسابقه با موضوعات سوادآموزی دیجیتال و از راه دور فراگیر، توسعه سوادآموزی و گسترش آموزش همگانی، برنامه‌های تبلیغی و ترویجی برای جذب و نگهداشتن سوادآموزان، پیامدهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی و بهداشتی بی‌سوادی، آموزش و یادگیری سواد در بحران کرونا و فراتر از آن و سواد و توسعه مهارت ها برگزار می‌شود.
خشنود افزود: پوستر با فرمت jpeg و با پست الکترونیکی به آدرس nehzat.malard@gmail.com ارسال شود، همچنین مهلت ارسال پوسترهای طراحی شده تا تاریخ 30 آذرماه ۱۴۰۰ است.

مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد در مورد زمان اعلام نتایج بیان کرد: اعلام نتایج در تاریخ هفتم دی‌ماه سالروز تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است و از نفرات برتر به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02165407131 تماس حاصل کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار