مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

سیاست آموزش و پررش در دوران کرونا، بر مبنای مدرسه محوری بوده است

نی ریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس، در جمع مدیران مدارس شهرستان نی ریز گفت خوشبختانه سواد الکترونیکی معلمان و دانش‌آموزان در دو سال اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است و آموزش مجازی به عنوان روشی مدرن در کشور ما راه پیچیده و دشوار خود را خیلی سریع طی کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سیاست آموزش و پررش  در دوران کرونا، بر مبنای مدرسه محوری بوده است

فرهاد اسماعیلی گفت: تکلیف همه ما معلمان است که سند تحول بنیادین را با دقت بخوانیم و از حقوق و تکالیفمان آگاه باشیم تا بتوانیم در راستای تحقق آن‌ها تلاش کنیم.

وی گفت: محتوای آموزشی در حال بروز رسانی است و محتواهای آموزشی با یک رویکرد منعطف متناسب با شرایط آموزشی در حال تغییر است.

وی افزود: از نسخه جدید برنامه شاد نیز رونمایی شده که با اضافه شدن قابلیت های ویژه به این برنامه آموزش محور میتوانیم بگوییم شاد به بلوغ خود نزدیک شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: انتخاب وزیر از بدنه آموزش و پرورش باعث می‌شود دغدغه و مشکلات فرهنگیان بهتر درک شود و تنها با درک این مشکلات می‌توان در راستای حل و فصل آن کوشید.

اسماعیلی ادامه داد: هر چقدر ما بتوانیم از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به نحو مطلوب بهره ببریم و رشته‌های آموزشی این دانشگاه را تخصصی‌تر و بیشتر کنیم و همچنین نیروهای آموزش و پرورش را از این طریق تامین کنیم کیفیت آموزشی ارتقا خواهد یافت.

اسماعیلی در خصوص بحث بازگشایی مدارس خطاب به مدیران مدارس گفت: شیوه نامه 06 را به دقت مطالعه کنید و از آن به عنوان سندی محکم برای بازگشایی حضوری استفاده کنید.

وی ادامه داد: برای تدوین پراکندگی و کمیت و کیفیت محتوای آموزش حضوری الزاما نظر شورای مدرسه ملاک تصمیم گیری باشد.

خبرنگار: سمیه میرشکاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار