ضرورت حرکت به سمت ورزش حرفه‌ای با توجه به روحیه پهلوانی و منش ورزشی

اسلامشهر (پانا) - عضو شورای شهر اسلامشهر عنوان کرد حرکت به سمت ورزش حرفه‌ای با توجه به روحیه پهلوانی و منش ورزشی، ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حرکت به سمت ورزش حرفه‌ای با توجه به روحیه پهلوانی و منش ورزشی

به‌مناسبت گرامی‎‌داشت هفته بسیج، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان اسلامشهر با حضور معاون فرماندار، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)، عضو شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و مربیان ورزشی همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اهدای جوائز برگزار شد.

در این همایش که از محل پارک تقوی تا مجموعه ورزشی امام‌خمینی(ره) شهرستان انجام شد، علی‌اکبر اسحاقی عضو شورای شهر شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: ورزش برای یک فرد اعتبار به همراه خواهد آورد و تربیت‌بدنی دارای اهداف گوناگون از جمله، بهداشت، تندرستی، اخلاق و تربیت، روابط استراتژیک اجتماعی و مهارت و حرکت است.

وی افزود: در صورت توجه به ورزش با اهداف مذکور، انسان با اخلاق پرورش خواهد یافت و در برخود با صحنه‌های سخت دارای تحمل خواهد شد و امیدواریم به سمت ورزش حرفه‌ای همراه با روحیه پهلوانی و منش ورزشی حرکت کنیم.

در ادامه داوود بیات‌سرمدی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: ضرورت دارد با افزایش جمعیت در ورزش‌های همگانی شاهد توسعه ورزش در شهرستان اسلامشهر باشیم و سپس به سمت ورزش‌های تخصصی برویم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کشور و دنیا اگر می‌خواهیم به ویروس کرونا از نظر روانی غلبه کنیم می‌بایست روی به ورزش بیاوریم و از کم تحرکی که در جامعه دچار آن هستیم نجات پیدا کنیم.

خبرنگار: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار