جلسه هماهنگی برگزاری مانور زلزله در شهرستان ابرکوه برگزار شد

ابرکوه (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری بیست و سومین مانور سراسری زلزله مدارس در اداره آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری مانور زلزله در شهرستان ابرکوه برگزار شد

محمدعلی کریمی ، مدیرآموزش وپرورش شهرستان ابرکوه در این جلسه، ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های مختلف با آموزش و پرورش در راستای برگزاری مانور زلزله عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم و همکاری میان دستگاه ها موجب کاهش استرس و اضطراب میان دانش آموزان و بالا رفتن سطح مانور خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان افزود: تمامی مدارس، ظرفیت و آمادگی لازم برای برگزاری این مانور را دارند اجرای مانور زلزله در مدارسی که با حضور دانش آموزان تشکیل می شود بصورت حضوری خواهد بود.

وی در ادامه از کلیه اجرا کنندگان مانور زلزله در مدارس خواست ضمن رعایت دقیق شیوه نامه برگزاری مانور سراسری که در روز دوشنبه 8 آذر برگزار خواهد شد؛ اصول و شیوه نامه های بهداشتی مبارزه با کرونا را نیز رعایت کنند.

در این جلسه همچنین مدیر اداره هلال احمر و نمایندگان آتش نشانی ، اورژانس و نیروی انتظامی به بیان اقدامات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در مورد برگزاری هر چه بهتر مانور زلزله در روز هشتم آذرماه ۱۴۰۰ پرداختند.

بیست و سومین مانور زلزله، به صورت همزمان‌ با سراسر کشور، روز دوشنبه هشتم آذر، در‌ مدارس شهرستان ابرکوه برگزار خواهد شد.

آموزش‌ها نیز به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد تا برای اجرای بیست و سومین مانور سراسری زلزله، به صورت متمرکز دانش‌آموزان، مهارت و آمادگی لازم را بدست آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار