مانور زلزله ویژه دانش آموزان ابرکوه در بستر شبکه شاد برگزار شد

ابرکوه (پانا) -  بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان و اعضای خانواده ساعت ۹:۳۰ صبح امروز شنبه ۸ آذر در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مانور زلزله ویژه دانش آموزان ابرکوه در بستر شبکه شاد برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی ابرکوه گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری بودن مدارس در مناطق قرمز، مانور سراسری زلزله ویژه دانش‌آموزان و با همکاری اعضای خانواده بود که با کمک مربیان پیشتاز مدارس، ضمن آگاهی و آموزش مجازی دانش‌آموزان، شاهد تولید محتوای آموزشی و تولید فیلم اجرای مانور توسط دانش‌آموزان در این زمینه بودیم.


فاطمه رجبی نژاد افزود: امروز همزمان با پخش آژیر زلزله و ایمنی از رادیو سراسری، دانش آموزان در منازل همراه با اعضای خانواده اقدام به پناهگیری و خروج از منزل کردند. البته مانور امسال فقط تا مرحله خروج از منزل اجرا شد .

وی ادامه داد:مانور سراسری زلزله امسال با هدف پناهگیری امن و خروج اضطراری در منزل بود و دانش‌آموزان همزمان با شنیدن آژیر از رادیو سراسری نسبت به اجرای دستورالعمل اقدام کرده و از این عملیات خود فیلم تهیه کرده و به سازمان دانش آموزی ارسال می کنند .

به گفته رجبی نژاد دانش آموزان می توانندتا 15 آذر مستندسازی اقدامات خود (تهیه عکس، فیلم، نقاشی و ...) را بر اساس معیارهای خواسته شده به سازمان دانش آموزی ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار