برگزیدگان مدارس سمپاد قم در جشنواره کاپ استانی «پلاستیک تهدید زیستی» تجلیل شدند

قم (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره کاپ استانی مدارس استعدادهای درخشان استان قم با عنوان «پلاستیک تهدید زیستی با محوریت تأثیر بر ژنتیک و تغذیه انسان» در سالن همایش های خانه معلم استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مدارس سمپاد قم در جشنواره کاپ استانی «پلاستیک تهدید زیستی» تجلیل شدند

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره کاپ استانی «پلاستیک تهدید زیستی با محوریت تأثیر آن بر ژنتیک و تغذیه انسان» با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و اداره استعدادهای درخشان در سالن همایش های خانه معلم برگزار شد.

در این مراسم، «سید علی محمدی» مسئول دبیرخانه پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش استان قم در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره کاپ استانی اظهارکرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای تقویت رویکرد آموزش پژوهش محور و شناسایی و پرورش و هدایت دانش آموزان مدارس سمپاد به سوی رشته‌های اولویت دار علم و فناوری در کشور بسیار موثر است.

همچنین «مهدی متقیان» مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به موضوع جنگ‌های هیبریدی یا ترکیبی عنوان کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی به‌دنبال کنترل و محدودسازی انقلاب و در صورت امکان تغییر نظام در ایران بوده و پس از امتحان کردن روش‌های مختلف از جنگ سخت تا نفوذ نرم برای مقابله با ایران، به این نوع از جنگ ترکیبی یا هیبریدی روی آورده و در مدت اخیر با استفاده از اکثر عوامل سازنده این نوع از جنگ، این نبرد را علیه ایران به راه انداخته است.

وی افزود: جنگ هیبریدی در بُعد نظامی که گاهی از آن با عنوان عملیات‌های پیچیده، جنگ‌های کوچک، و یا جنگ‌های نامنظم نیز یاد می‌شود، بیانگرِ به کارگیری ترکیبی قابلیت‌های نیروهای نظامی متعارف به شیوه‌ای پیچیده و هماهنگ شده است.

متقیان با اشاره به ابزارهای نبرد هیبریدی افزود: ابزارهای دیپلماسی، جنگ اطلاعاتی، حمایت از نابسامانی‌ها و شورش‌های محلی، نیروهای نامنظم و چریکی، نیروهای ویژه، نیروهای کلاسیک نظامی، جنگ اقتصادی و حمله‌های سایبری مواردی هستند که دشمنان در جنگ ترکیبی علیه کشور ما بکار می گیرند.

در این مراسم با همکاری دبیرخانه پدافند غیرعامل اداره کل آموزش و پرورش استان قم، اداره استعدادهای درخشان اداره کل و دبیرستان متوسطه دوره دوم فرزانگان یک آموزش و پرورش ناحیه چهار قم به عنوان دبیرخانه کاپ استانی، از 60 دانش آموز برگزیده که در این جشنواره رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین رابطین پژوهشی فعال مدارس سمپاد، با اهدای تندیس و هدایایی تقدیر شد.

در مراسم فوق، مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و اداره استعدادهای درخشان استان، معاونین آموزشی و پژوهشی نواحی ۲ و ۴، مدیران، رابطین پژوهشی و همکاران مدارس سمپاد و اولیاء دانش آموزان برگزیده کاپ استانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار