معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قم خبر داد

برگزاری 10 نشست کتابخوان ویژه نوسوادان در قم

قم(پانا)- معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم از برگزاری 10 نشست کتابخوان در قم ویژه نوسوادان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 10 نشست کتابخوان ویژه نوسوادان در قم

حجت الاسلام «محمد رضا قاسمی نیا» اظهار داشت: در دوره تحکیم سواد، تثبیت و تعمیق آموخته های قبلی سوادآموزان و تشویق آنان به فرهنگ کتاب خوانی دنبال می شود.
وی افزود: درهفته کتاب و کتاب خوانی توسعه وترویج فرهنگ مطالعه دراولویت برنامه های معاونت سوادآموزی قرار گرفت و اجرای طرح های خواندن با خانواده و حلقه های کتاب و کتاب خوانی و دوره تحکیم سواد ازمهم ترین آن ها بود.
قاسمی نیا خاطرنشان کرد: برگزاری تعداد 10 نشست کتاب خوان با شرکت تعداد ۴۵ نفر ویژه نوسوادان از برنامه های هفته مزبور بود.
وی عنوان کرد: با هدف هم افزایی و مشارکت و بهره مندی از ظرفیت های اداره کل کتابخانه های عمومی استان و معاونت سواد آموزی با انعقاد تفاهم نامه نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق و دعوت از سواد آموزان و خانواده های آنان اقدام های متعددی در طول سال انجام می شود.
عضو گروه بهبود کیفیت فعالیت های سواد آموزی استان تبیین کرد: تعداد۶۵۰ نفر از سوادآموزان و کم سوادان در مسابقات کتاب خوانی و تعداد ۱۳۷ نفر نیز در مسابقات کتاب خوانی جشنواره رضوی‌ شرکت کردند.
وی یادآور شد: کتاب های نماز کلید بهشت، کرونا در کمین است، ایران قوی و سرباز وطن مشتمل بر خاطراتی از زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی و نشریه فرصت دوم در بین سوادآموزان و کلاس های سواد آموزی و مراکز یادگیری محلی توزیع شد.
عضو شورای پشتیبانی سواد آموزی استان گفت: در راستای نهادینه ساختن گسترش کتاب خوانی و مطالعه طرح نشست کتاب خوان در خانه برای نخستین بار در بین اعضای خانواده سوادآموزان در استان اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار