سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

۶۱ درصد از مردم اصفهان ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

اصفهان (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت تاکنون ۶۱ درصد از مردم استان اصفهان هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و میزان واکسیناسیون روزانه نیز به ۲۸ هزار نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۶۱ درصد از مردم اصفهان ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پژمان عقدک با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: ۴۴ مرکز تجمیعی و ۷۰ مرکز معمولی در امر واکسیناسیون کرونا در ۲۲ شهرستان استان اصفهان همکاری دارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امر واکسیناسیون کرونا تا صبح امروز ۳۰ آبان ماه سه میلیون و ۳۴۶ هزار و ۷۳۰ نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: این تعداد ۷۶ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

۳۵ هزار و ۲۶۹ نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه دو میلیون و ۷۲۹ هزار و ۷۵۰ نفر و معادل ۶۱ درصد از جمعیت استان اصفهان دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: همچنین ۳۵ هزار و ۲۶۹ نفر در استان اصفهان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۶ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۳۹ دُز واکسن کرونا در استان اصفهان مصرف شده است، ابراز کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۲۸ هزار و ۴۰۹ دُز واکسن کرونا در استان اصفهان مصرف شده است که هشت هزار و ۱۸۹ نفر دُز اول، ۱۸ هزار و ۶۶۶ نفر دُز دوم و یک هزار و ۵۵۴ نفر دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

عقدک با بیان اینکه ۷۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال دُز اول و ۴۷ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: روند واکسیناسیون دانش آموزان همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار