صالح رحیمی فرماندار بوشهرشد

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر در آیین تکریم و معارفه فرماندار بوشهر با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای شهرستان بوشهر، صالح رحیمی را بعنوان فرماندار معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
صالح رحیمی فرماندار بوشهرشد

استاندار بوشهر گفت: اخلاق سیاسی و خردجمعی وحدت آفرین مردم این دیار مرهون تلاش مردان و زنانی است که با وجود مشکلات اقتصادی، با شجاعت برای توسعه و پیشرفت استان اهتمام می ورزند. استان بوشهر دارای ظرفیت‌هایی است که با استفاده‌ مناسب از آنها می توان به موفقیت هایی در جنگ اقتصادی دست یافت.

احمد محمدی‌زاده ضمن قدردانی از عباس جمشیدی فرماندار سابق بوشهر بعنوان فردی از خانواده شهدا افزود: خانواده معزز شهدا و پیشکسوت های عرصه جهاد و شهادت همواره مورد تکریم هستند. همانطور که درآینده نقش آفرینان جنگ اقتصادی تکریم خواهند شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: صالح رحیمی از نیروهای بسیجی با سابقه در دفاع مقدس است که با داشتن سوابق کاری در بخشداری مرکزی بوشهر و آشنایی کامل به شهرستان بوشهر بویژه جزیره خارگ می تواند بیش از پیش زمینه پیشرفت و توسعه مرکز استان را فراهم کند.

عباس جمشیدی، فرماندار سابق بوشهر گفت: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت، نوعی خدمت به مردم است که براساس آن با رویکرد تعاملی و تفویض اختیار فعالیت کردم و نتیجه کار حاصل تلاش تمام مجموعه است.

صالح رحیمی، فرماندار جدید بوشهر گفت: در پرتو تلاش همگانی به پیشرفت و توسعه دست می یابیم. در این فضای کنونی برای خدمت بیشتر به مردم باید بر سرعت و تلاش افزود.

وی ادامه داد: ملاک کار در فرمانداری بوشهر افزایش وحدت و همدلی است تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموار شود. از همه مدیران و روسای دستگاه های اجرایی انتظار دارم نسبت به خدمت‌ مردم و تکریم ارباب رجوع کوشا باشند که هیچ کوتاهی در این امر مهم پذیرفته نمی‌شود.

در این آیین با تجلیل از عباس جمشیدی، صالح رحیمی به عنوان فرماندار بوشهر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار