کسب رتبه اول استان گلستان در پویش هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی

گلستان (پانا) - براساس نتایج به‌دست آمده از ارزیابی کشوری سازمان مرکز، سازمان دانش‌آموزی استان گلستان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بین ۳۲ استان کشور از لحاظ درصد تحقق اهداف بسته تحولی هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی، رتبه اول را کسب کرده است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول استان گلستان در پویش هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی

مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان در خصوص کسب رتبه اول در پویش هر دانش یک نقش اجتماعی پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
کسب رتبه اول در پویش هر دانش آموز یک نقش اجتماعی خبر بسیار خوبی بود که برای سازمان دانش آموزی استان گلستان اتفاق افتاد.
ویژگی‌های بسته تحولی «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» که زمینه سازی برای عینیت بخشی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، در ۳ حوزه تشکیلات پیشتازان، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا طراحی شده است و زمینه‌های متنوعی را پیش‌روی دانش‌آموزان با علایق و سلایق مختلف فراهم می‌کند.
خوشبختانه استان ما توانسته است با کمک مدیران، مربیان و دانش آموزان توانمند و با استعداد اولین رتبه را در ۳۲ استان کشور بدست آورده و این افتخار بسیار بزرگ بدون کمک همکاران گرانقدر ما حاصل نمی‌شد.
بسیار خرسندیم که در تمامی این دوران شاهد حمایت های بی شائبه مدیرکل آموزش و پرورش استان و همچنین همراهی معاونت پرورشی، فرهنگی اداره کل بوده و تا به امروز نتیجه تمامی این تلاش ها را دیده ایم.
بدین وسیله از تلاش و همت مسئولین، کارشناسان، مدرسان، مربیان و دانش آموزان سراسر استان در جهت پیشبرد اهداف این سازمان تشکر و قدردانی کرده و این دستاورد بزرگ را صمیمانه به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار