انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در منطقه ۵ تهران برگزار شد

پرورش و تقویت حس تعهد، هویت دینی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری از وظایف شورای دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - کارشناس مسئول فعالیتهای اردویی و فوق برنامه منطقه۵؛ با حضور در انتخابات شورای دانش‌آموزی دبستان متین، شوراهای دانش‌آموزی را بهترین بستر مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پرورش و تقویت حس تعهد، هویت دینی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری از وظایف شورای دانش‌آموزی است

صبح امروز، انتخابات شوراهای دانش آموزی، در منطقه ۵ همزمان با مدارس سراسر کشور، برگزار شد. گفتنی است اغلب مدارس منطقه این انتخابات را در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی برگزار کردند و تعدادی از مدارس که امکان حضور دانش آموزان در مدرسه را داشتند این مراسم را به صورت حضوری برگزار کردند. از جمله دبستان پسرانه متین، این برنامه را به صورت حضوری برنامه ریزی کردند و اسماعیل سپهری، مدیر دبستان؛پذیرای میهمانانی از منطقه بود.

ابراهیم کارگر؛ کارشناس مسئول فعالیتهای اردویی و فوق برنامهمنطقه۵؛ خدیجه آزاد؛ کارشناس مسئول واحد فرهنگی منطقه و جواد شعبانی؛ کارشناس مسئول واحد قرآن، نماز و عترت، با حضور در مدرسه متین در این مراسم شرکت کردند. خدیجه آزاد در جمع دانش آموزان ضمن تقدیر از حضور پرشور آنها، فضای صمیمی و پر انرژی دانش آموزان را مهمترین انگیزه همکاران برای خدمت رسانی بهتر به نسل آینده ساز میهن اسلامی برشمرد و جواد شعبانی، با حضور در جمع دانش آموزان، شور و اشتیاق معصومانه و صادقانه کودکان را ستود.

همچنین ابراهیم کارگر، در جمع دانش آموزان گفت: مهمترین وظایف شورای دانش آموزی، پرورش و تقویت حس تعهد، هویت دینی، مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و خودباوری است.

وی افزود: شوراهای دانش آموزی بهترین بستر مشارکت دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی است.

در پایان کارگر با تشکر از اسماعیل سپهری مدیر دبستان متین و همکاران این واحد آموزشی، برای همه همکاران و دانش آموزان این مدرسه آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار