معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

انتخابات شورای دانش‌آموزی، یکی از مهمترین فرآیندهای اجتماعی شدن دانش‌آموزان است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد انتخابات شورای دانش‌آموزی، یکی از مهمترین فرآیندهای اجتماعی شدن دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی، یکی از مهمترین فرآیندهای  اجتماعی شدن دانش‌آموزان است

مراسم نمادین بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس استان همزمان با سراسر کشور در هنرستان مکتبی ناحیه ۵ اصفهان با حضور مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، احمدرضا ضیایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان و عباس زهیری رئیس سازمان دانش آموزی اصفهان و مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

مهدی اسماعیلی، در این مراسم گفت: انتخابات شورای دانش آموزی، یکی از مهمترین فرآیندهای اجتماعی شدن دانش آموزان است و این انتخابات باعث تکریم شخصیت دانش آموزان خواهد شد و به آنها هویت می‌دهد تا شأن خود را بشناسند و به نقش خود پی ببرند. در این بین ارتباط خوبی بین اولیا و دانش آموزان در شورای مدرسه ایجاد خواهد شد که دانش آموزان در زمینه مشورتی می توانند به اولیا کمک کنند. ضمن اینکه ایجاد شور و هیجان در دوران انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدرسه یکی دیگر از دستاوردهای این انتخابات است.

اسماعیلی تاکید کرد: با کمک خانواده ها و مسئولین مدرسه و همکاری دانش آموزان، مدارس از اول آذرماه بازگشایی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: هفته آینده 25 آبان ماه همزمان با سالروز حماسه و ایثار اصفهان که مردم اصفهان حدود 360 شهید را در یک روز در میدان امام تشییع کردند، اردوی راهیان نور دانش آموزان به صورت غیرحضوری با مشارکت 70 هزار نفر در استان اصفهان برگزار می شود.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور در مدارس 3 دوره تحصیلی استان برگزار شد، دانش‌آموزان آرای خود را برای انتخاب شورای دانش آموزی مدرسه محل تحصیلشان به صندوق اخذ رای انداختند.

خبرنگار: حدیث آقابابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار