امام جمعه پردیس:

کار تربیتی با امر و نهی امکان‌پذیر نیست

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان‌پردیس با بیان اینکه کار تربیتی با امر و نهی امکان‌پذیر نیست، گفت مربیان و معاونان‌پرورشی که شغل انبیاء را برعهده دارند، سهم قابل توجهی در تربیت دانش‌آموزان دارند و تعلیم‌دهنده اولیه و اصلی آنچه که خداوند متعال برای ما آورده است، هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کار تربیتی با امر و نهی امکان‌پذیر نیست

حجت‌الاسلام حسین‌ حسینی در نخستین جلسه هم‌اندیشی ‌مربیان و معاونان ‌پرورشی با اشاره به اینکه انجام کار تربیتی با امر و نهی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: کار تربیتی یعنی طرف مقابل را درک کنیم و زمینه‌هایی که باعث شده تا دانش‌آموز به اینجا برسد را کشف کنیم.
وی خطاب به مربیان و معاونان ‌پرورشی بیان کرد: شما امانتداران بهترین سرمایه‌های جهان یعنی دانش‌آموزان و نسل‌آینده کشور هستید، جایگاه شما بسیار بالا است و مسئول‌‌پرورش بهترین سرمایه‌های کشور هستید.

امام‌جمعه شهرستان ‌پردیس افزود: باید امانتداران خوبی باشید تا دانش‌آموزان به خوبی رشد کنند. آنها تبدیل به سردار سلیمانی و شهید حججی یا سایر افراد صاحب نام و دانشمندان کشور می‌شوند که باعث سربلندی و افتخار کشور هستند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: اینگونه افراد تربیت یافته مدارس و مساجد هستند و البته پدران و مادران خود هم در مسجد و مدرسه آموزش دیده‌اند.

امام‌جمعه پردیس با بیان اینکه از جایگاه و دغدغه‌های معاونان و مربیان‌پرورشی آگاه هستیم و از آنجایی که هدف و مسیر همه ما با هم یکی است، آمده‌ایم تا به یکدیگر کمک کنیم، گفت: این کمک باعث می‌شود، چند اتفاق مهم رخ دهد. نخست ارتقاء بیشتر جایگاه مربیان و معاونان‌پرورشی در مدرسه مدنظر است. به این معنا که به یکدیگر کمک خواهیم کرد تا مدارس بیش از گذشته شکوفا شوند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: دیگر اتفاق مهم این است که می‌توانیم ارتباط با ائمه مساجد و اولیا را بهتر به آحاد مردم معرفی کنیم.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مربیان و معاونین‌ پرورشی از آنها بعنوان طلایه داران عرصه تربیتی نام‌برد و تاکید کرد: همه ما موظفیم تا در این عرصه بصورت دغدغه مند فعالیت کرده و در مقابل تهاجمات فرهنگی گسترده دشمن دانش‌آموزان را بسوی سعادت سوق دهیم.

خبرنگار : سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار