مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

بازگشایی حضوری مدارس تابع پروتکل صفرشش و اخذ مجوز از سوی مدرسه است

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، بازگشایی حضوری مدارس ربطی به رنگ‌بندی شهرها ندارد و  منوط به رعایت پروتکل صفر شش از سوی مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی حضوری مدارس تابع پروتکل صفرشش و اخذ مجوز از سوی مدرسه است

فرهاد اسماعیلی امروز در حاشیه نشست خبری دومین جشنواره معلمان هنرمند در شیراز، در پاسخ به خبرنگاران در خصوص نحوه بازگشایی حضوری مدارس، گفت: پروتکل صفر شش که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده است سخت‌گیری‌هایی در بحث بازگشایی حضوری مدارس دارد که مدارس باید با بررسی این پروتکل‌ها برای اخذ مجوز اقدام کنند و پس از آن مدارس می‌توانند حضوری شوند.
وی ادامه داد: بازگشایی سراسری نیست و مدرسه به مدرسه است و هر مدرسه با توجه به شرایط و استانداردهای ذکر شده در پروتکل صفر شش می تواند پس از اخذ مجوز اقدام به بازگشایی حضوری کنند‌.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار مدرسه در فارس دایر است، گفت: تاکنون ۶۶۴ مدرسه متوسطه و ۷۸۵ مدرسه در مقطع ابتدایی ۷۸۵ مجوز بازگشایی حضوری با توجه به پروتکل صفر شش دریافت کرده‌اند.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه آموزش در همه دنیا دچار افت شده است، گفت: بحث بازگشایی صرفا آموزشی نیست و اکنون تمام دانش‌آموزان ما نیاز به بازگشایی حضوری دارند و بازگشایی مدارس در هیچ کجای دنیا وابسته به واکسیناسیون نیست هرچند که هم اکنون بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال ما واکسینه شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار