اجرای ۶۵ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس ناحیه یک قم

قم(پانا) - مسئول بازرسی حوزه مقاومت یک بسیج دانش‌آموزی از اجرای 65 برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس ناحیه یک قم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۶۵ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس ناحیه یک قم

«علی زند» مسئول بازرسی حوزه مقاومت یک بسیج دانش آموزی در گفت و گو با پانا با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در ابتدای هفته بسیج دانش آموزی که مصادف با شهادت شهید محمدحسین فهمیده، بود، صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان امیرکبیر برگزار شد و یادواره شهدای استان نیز تحت عنوان (یادواره لاله های روشن ) در دبیرستان حافظ محل تحصیل شهید فهمیده برگزار شد؛ همچنین زنگ پدافند غیرعامل نیز در این دبیرستان به صدا درآمد.
وی افزود: آنچه که مهم است این است که پیام اصلی هفته بسیج دانش آموزی، یعنی استکبارستیزی و مبارزه با زیاده خواهی ابرقدرتها، باید به خوبی در مدارس تبیین و بازگو شود تا قشر دانش آموز با آمریکا که یک نماد استکباری است، به خوبی آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: فرماندهان واحدهای پیشگام در بیت امام (ره) حضور یافتند و با آرمان های امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.
مسئول بازرسی بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ادامه داد: جلسات تشکیلاتی (حلقه رهبران کوچک )، فضاسازی و آذین بندی مدارس، تجلیل از عوامل جهادی حوزه مقاومت یک بسیج دانش آموزی، برگزاری نشست های بصیرتی و تشکیلاتی، نشست های روشنگری و شفاف سازی، یادواره های شهدا ، گرامی داشت ها ،مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری کلاس های آموزشی جنگ نوین، پدافند غیرعامل ، تجلیل از واحد های مقاومت برتر در سال تحصیلی ۹۹ ، اجرای مراسم در کانون اصلاح و تربیت، بازدید از موزه، برگزاری کارگاه های مهارتی، نشست های آسیب شناسی، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، تجلیل از جانبازان و ایثارگران سرافراز، و... از جمله فعالیت های شاخص اجرا شده در این هفته بود که در سطوح حوزه و مدارس اجرا شد.
زند ادامه داد: برنامه های جهادی واحدها نیز از جمله ضدعفونی مدارس ، آماده سازی کتابخانه ها جهت مطالعه و کمک به مدرسه جهت آمادگی برای بازگشایی مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته در عرصه جهادی بود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه هایی در فضای مجازی، گفت: همچنین در فضای مجازی نیز با اجرای تولید محتوا ، پوستر و کلیپ سازی توسط فناوری پایگاه های مدارس و انعکاس آن در کانال ها و گروه ها و همچنین اجرای برخی مراسمات به صورت زنده، موارد انجام شده در این فضا بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار