برگزاری مانور تشکیلاتی فرزندان روح الله در شادگان

شادگان (پانا) - صبحگاه مشترک و, مانور تشکیلاتی فرزندان روح الله در آموزشگاه نمونه دولتی کوثر النبی شادگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور تشکیلاتی فرزندان روح الله در شادگان

مدارس تشکیلاتی سازمان دانش آموزی شهرستان شادگان در حضور امام جمعه و مسولین آموزش و پرورش این شهرستان با حضور در مدرسه نمونه دولتی کوثر النبی صبحگاه مشترکی در قالب مانور تشکیلاتی فرزندان روح الله برگزار کردند.

سپس سید صالح فاضلی مدیر آموزش و‌ پرورش شادگان در ادامه به بیان نقش و‌ جایگاه مربیان تشکیلات پیشتازان در تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان پرداخت و از اهداف سازمان و‌ نقش دانش آموز محوری این سازمان در ساختار آموزش و پرورش و مدرسه سخنانی را یادآور شد.
وی در ادامه با بیان اهمیت جایگاه دانش آموزان خواستار مشارکت آنها در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مدارس شد و افزود: همه ما به نقش و‌ جایگاه دانش آموزان در جامعه بویژه آموزش و‌ پرورش و حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدا واقف هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام‌جمعه شادگان نیز با بیان سخنانی ضمن اعلام تجدید بعیت با آرمان‌های شهدا و‌ امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب، این هفته را به دانش آموزان تبریک گفت.

در ادامه با توجه به بازمهندسی شدن نمادها و نشانه های تشکیلات به عنوان نمونه به چند نفر از مدرسین و اعضاء شال‌های حامل نمادهای جدید تشکیلات توسط امام جمعه و رئیس اداره اهدا و ملبس شد.
در پایان برنامه ضمن اهدای هدایایی به برگزارکنندگان مانور و مربیان حاضر از نمایشگاه یادواره شهدای دانش آموز که در این آموزشگاه دایر شده نیز بازدید بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار