تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر تسریع شود

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر با تأکید بر پوشش واکسیناسیون کرونا تا ۸۰ درصد گفت برای تحقق این مهم باید در تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در جمعیت بالای ۱۲ سال استان بوشهر تسریع صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر تسریع شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در مهار و کنترل بیماری کرونا در استان اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا نقش مهمی در ایمنی جامعه و مصون ماندن از شیوع بیماری کرونا دارد که ضرورت دارد همه جامعه هدف از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با تأکید بر تزریق واکسن به افراد بالای 12 سال استان بوشهر تصریح کرد: استقبال مردم از دریافت واکسن مطلوب ارزیابی می‌شود، ولی برخی افراد هنوز اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند که لازم است در اسرع وقت واکسن کرونا را تزریق کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید کارکنان ادارات و کسبه که تاکنون نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند شناسایی شوند، افزود: دستگاه‌های اجرایی و اتاق اصناف نسبت به شناسایی کارکنان ادارات و کسبه بازار که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند اقدام و آنان را به مراکز واکسیناسیون معرفی کنند.

محمدی‌زاده با تأکید بر پوشش واکسیناسیون کرونا تا 80 درصد گفت: برای تحقق این مهم باید در تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در استان بوشهر تسریع صورت گیرد تا ضریب ایمنی در برابر ویروس کرونا افزایش یابد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها باید برای بازگشایی کلاس‌های حضوری آماده شوند و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

استاندار بوشهر با تأکید بر پشتیبانی واکسیناسیون در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: باید اصول بهداشتی در فاصله‌گذاری و استفاده مکرر از ماسک در دستور کار همگان قرار بگیرد و در این زمینه صدا و سیمای استان بوشهر باید اطلاع‌رسانی کند.

محمدی‌زاده پیشگیری از وارد شدن به موج ششم کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به‌ویژه نیروهای مسلح در عرصه مقابله با بیماری کرونا باید حفظ شود تا در صورتی که وارد پیک ششم شدیم از آمادگی لازم برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه پیک پنجم کرونا با تلاش همگانی مهار و کنترل شد، افزود: در این راستا از خدمات دست‌اندرکاران و مدافعان سلامت و مشارکت مردم قدردانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار