سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

بستری ۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر

شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر نگران‌کننده است

بوشهر(پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر نگران‌کننده است گفت هم‌اکنون ۵۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، حسن ملکی زاده اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که ابتلای دو مورد از آن‌ها به کرونا قطعی بوده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
ملکی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلای به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.
ملکی زاده افزود: در شبانه‌ روز گذشته ۲۸ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۸ مورد به کرونا قطعی بوده است.
ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۴۸ هم استانی به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست‌داده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۳ هزار و ۴۵۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
وی با تأکید بر لزوم توجه به پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روزانه شاهد افزایش موارد ابتلای و بستری‌ها در استان هستیم این زنگ خطری برای ورود به پیک هفتم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار