دبیر منطقه یک کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی، مهمان برنامه انتهای الوند شد

قرچک(پانا)- دبیر منطقه یک کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی کشور در حاشیه برنامه در انتهای الوند اهداف این کنگره را بررسی و حل مسائل مربوط به جامعه دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دبیر منطقه یک کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی، مهمان برنامه انتهای الوند شد

ریحانه عسگری دبیر منطقه یک کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی به نمایندگی از ۳۲۰ دانش‌آموز نخبه بسیجی در کشور به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: در هنگام ورود به بسیج‌ دانش‌آموزی احساساتی در وجودم نهادینه شد و اعتقاد دارم این دستاورد‌ها در هیچ عرصه‌ای جز بسیج دانش‌‌آموزی برایم رقم نمی‌خورد.

او از دلایل حضور خود در بسیج دانش‌آموزی به ادای وظیفه شرعی و خدمت به کشور اشاره کرد و افزود: خود را در مقابل تمامی استعداد‌ها و رتبه‌هایی که حائز بودم دانش‌آموزی صاحب منصب می‌دانستم و بسیج دانش‌آموزی بستری برای رشد من بود؛ بسیج دانش‌آموزی به من یاد داد تا برای تمامی امور مطالبه و جسارت داشته‌باشم و در جست‌وجوی حل دغدغه‌های دانش‌آموزان باشم.

آغاز فعالیت‌های هنری از سن پنج سالگی

ریحانه عسگری از سن پنج سالگی فعالیت‌ هنری خود را آغاز کرد و کارهایی چون رنگ روغن، سیاه قلم، طراحی، مداد‌رنگی و تمامی رشته‌های مربوط به نقاشی را فرا گرفت.به مدت پنج سال متوالی در جشنواره فرهنگی و هنری فردا رتبه اول کشور در رشته نگارگری را حائز شد و یکی از آثار نقاشی او با موضوع انتظار فرج در گالری فام لندن به نمایش گذاشته‌شد.

او در تشریح فعالیت‌های هنری خود افزود: زمانی احساس کردم که با وجود تمامی آموزش‌ها همچنان استعدادهای هنری من سیراب نمی‌شود؛ ۱۴ سال سن داشتم که در رکاب استادان فرهیخته با وجود تمامی مشکلات و سختی‌های عرصه نگارگری، به این هنر اصیل روی آوردم و آن را فرا گرفتم.

رسالت‌های کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی

عسگری با توجه به اینکه تمامی اعضای این کنگره از سطح مدارس هستند، اذعان کرد: تقسیم‌بندی استان‌های کشور در این کنگره به شش منطقه تقسیم شده‌اند و منطقه یک شامل استان‌های همدان، مرکزی، تهران، قم، البرز است و از اهداف این کنگره بررسی و حل نظام مسائل مربوط به جامعه دانش‌آموزان و طلب حل مشکلات از مسئولین مربوطه است‌.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار