بسیج، میراث گرانبهای امام راحل و شهدا است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت بسیج، میراث گرانبهای امام راحل و شهدا بوده و امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر ناب بسیجی، وظیفه است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج، میراث گرانبهای امام راحل و شهدا است

به گزارش اداره آموزش و پرورش خلخال، احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین نمادین زنگ ایثار و شجاعت که در هنرستان محدثه شهرستان خلخال برگزار شد، با تبریک هفته بسیج دانش آموزی، اظهارکرد: امسال 50 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی استان با مشارکت نیروی مقاومت بسیج ، سپاه و اداره کل آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و با رویکرد دستیابی به هدف والای ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت ، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد ۳۶هزار دانش‌آموز بسیجی گفت: تقدیم ۷۲۱ شهید دانش‌آموز بسیجی به نظام اسلامی که ۴۰نفر از این شهدای گرانقدر زیر ۱۳سال هستند، از افتخارات مردم ولایت‌مدار استان اردبیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: بسیج میراث گرانبهای امام راحل و شهدا بوده و امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر ناب بسیجی است بعبارتی بسیج جزو ظرفیت هایی است که امام راحل از توده مردم و آحاد جامعه کشف و آن را حمایت و بالنده کرد و نیروی بسیج در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره در صحنه و در این راستا تفکر ناب بسیجی راه نفوذ دشمن را مسدود کرده است.

ناصری افزود: هفته بسیج دانش آموزی منتهی به یوم الله 13 آبان خواهد شد که بار دیگر فرهنگیان ، دانش آموزان و مردم فهیم استان با رعایت پروتکل های بهداشتی با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 13آبان در این روز خدایی، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا و هم دستان او سر خواهند داد تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: آئین گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی، نواخته شدن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز ، آئین معارفه فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی‌، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و ... از جمله برنامه هایی است که دراین هفته برگزار خواهد شد.

گفتنی است، همزمان با اجرای برنامه استانی گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی در خلخال ۲نمایشگاه آثار و عکس شهدای دانش‌آموز و عفاف و حجاب در دبیرستان محدثه این شهرستان برپا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار