پیام تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از امام جمعه استان

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با صدور پیامی از حسن توجه و نگاه عالمانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به آموزش و پرورش و مقوله فرهنگ و فرهنگ‌سازی بعنوان رکن اصلی پیشرفت کشور، تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل  از امام جمعه استان

متن پیام احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل بدین شرح است:

با سلام و احترام

نگاه تیزبینانه، موشکافانه و دقیق جنابعالی به جایگاه خطیر و حساس آموزش و پرورش به عنوان مهمترین رکن توسعه کشور، همیشه دلگرم کننده، امید بخش و انگیزه آفرین است.

بی تردید این حمایت و همراهی در کنار مشارکت عمومی دستگاه ها، نهادهای مختلف و اقشار عمومی در امر تعلیم و تربیت، امید و انگیزه تلاش دلسوزانه و خستگی ناپذیر را در بین قاطبه ی فرهنگیان استان تقویت کرده و حس مسئولیت پذیری آنان را دوچندان می کند.

اینجانب در جایگاه یک معلم و خدمتگزار عرصه تعلیم و تربیت استان، مراتب تقدیر و سپاس خویش را نسبت به عنایت مستمر جنابعالی به مقوله ی فرهنگ، آموزش و پرورش و بویژه بازنشستگان محترم فرهنگی تقدیم داشته و سلامتی و توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

رجاء واثق دارم آموزش و پرورش استان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده از هیچ تلاشی در مسیر تعلیم و تربیت آینده سازان فردای ایران اسلامی دریغ نکرده و برای رسیدن به فرداهایی بهتر و تجسم پرمعنایی از نسل آینده در اذهان جامعه، با محوریت سند تحول بنیادین بعنوان نقشه راه تعلیم و تربیت کشور و عدالت محوری در توزیع خدمات و امکانات آموزشی در مسیر فعالیت خویش، تلاشی مضاعف به کار خواهد بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار