درخشش دو دبیر گیلانی در مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی کشور

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: « حسین فرخنده » و « مجتبی نمرودی » در سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی سراسر کشور مقام نخست مسابقات را از آنِ خود کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دو دبیر گیلانی در مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به رقابت 428 تیم دو نفره از سراسر کشور در طی سال گذشته اظهار کرد: در این دوره که به میزبانی استان فارس و به صورت برخط برگزار شد، « حسین فرخنده » و « مجتبی نمرودی » هر دو از آموزش و پرورش ناحیه یک رشت عنوان نخست سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی را کسب کردند.

وی افزود: با توجه به استمرار شیوع کرونا ویروس و عدم امکان برگزاری به صورت حضوری، این مسابقات در بستر فضای مجازی به گونه ای طراحی شده است که بدون ورود هرگونه اختلالی فعالیت عملی و آزمایشگاهی دبیران به عرصه رقابت گذاشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برگزاری این رقابت ها در سه محور زیست شناسی، فیزیک و شیمی خاطرنشان کرد: تقویت شایستگی های معلمان در زمینه انجام آزمایش های مندرج در کتاب درسی دانش آموزان به شکل عملی برای دانش آموزان از مهم ترین اهداف سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی سراسر کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار