در نشست کمیته برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان آموزش و پرورش شهر تهران مطرح شد:

همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی در برگزاری مراسم باشکوه ۱۳ آبان

تهران(پانا) - نشست کمیته برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان آموزش و پرورش شهر تهران با موضوع بررسی چگونگی اجرای مراسم روز دانش‌آموز و مشارکت دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی در برگزاری مراسم باشکوه ۱۳ آبان

نشست کمیته برنامه ریزی مراسم ۱۳ آبان، با حضور رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران و روسای ادارات پرورشی و اعضاء شورا عصر امروز در محل اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در این نشست که با موضوع برگزاری مراسم گرامی داشت روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد؛ هر یک از نمایندگان و روسای تشکل های دانش آموزی شهر تهران ضمن ارائه گزارشاتی در خصوص فعالیت های مربوط به تشکل ها در روز ۱۳ آبان، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تصمیماتی درخصوص چگونگی اجرای مراسم و هماهنگی های لازم در رعایت پروتکل های بهداشتی، تجلیل از جمعی از دانش آموزان، نمایش دست سازه های دانش آموزان ... اتخاذ شد.

گفتنی است زنگ مبارزه با استکبار جهانی در روز چهارشنبه ۱۲ آبان به صورت هماهنگ در مدارس نواخته خواهد شد و همچنین مراسم روز دانش آموز با مشارکت تشکل های دانش آموزی و اجرای برنامه های متنوع دانش آموزی؛ در روز ۱۳ آبان ماه(روز دانش آموز) ساعت ۱۰ صبح در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار