به همت جهاد دانشگاهی واحد استان البرز؛

نمایشگاه و کارگاه‌ آموزشی «چاپ» در کرج برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا:به همت مركز آموزش عالی علمی - كاربردی جهاد دانشگاهی كرج، ویژه برنامه «چاپ» جشنواره «ایده و مردم» روزهای جمعه هشتم و پانزدهم شهریورماه، در پارک هامون مهرشهر کرج برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ حسین آبین،رئیس مرکز آموزش علمی- کاربردی کرج با اشاره به افتتاح بخش «چاپ» جشنواره هنری «ایده و مردم» گفت: جشنواره هنری ایده و مردم با همکاری اساتید و هنرمندان برجسته استان البرز و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در سه بخش «عکاسی» ، «چاپ» و«نقاشی» در حال برگزاری است.

وی آشنایی و ارتقاء نگاه عموم مردم به هنر را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: ویژه برنامه «چاپ» جشنواره «ایده و مردم» ویژه‌ی عموم مردم در روز های جمعه هشتم و پانزدهم شهریورماه، در پارک هامون مهرشهر کرج برگزار می‌شود.

آبین افزود: بعد از برگزاری موفقیت آمیز بخش «عكاسی» این جشنواره، آثار بخش «چاپ» با حدود 40 اثر از دانشجویان مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، در زمینه چاپ سیلك بر روی آثار كاربردی مانند پوشاك و همچنین تابلوهای تزیینی ارائه خواهد شد.

وی به برگزاری کارگاه های آموزشی در بخش چاپ اشاره کرد و یادآور شد: کارگاه های آموزشـــی «تکنیکهای چاپ» و «چاپ سیلک» توسط اساتید برجسته این مرکز از جمله حجت اله بستانی و سیما كلانتر برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی كرج خاطرنشان کرد: بخش "چاپ" این جشنواره همانند بخش «عكاسی» برای اولین بار در خارج از مرکز دانشگاهی با همکاری دانشجویان این مرکز از جمله فرزانه فلاحتی، فرشته حاج اسفندیاری و تعدادی از دانشجویان دیگر برگزار می‌شود و مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، آمادگی دارد که این دوره‌ها را در سطح استان به صورت آزاد و رایگان برگزار نماید.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان برای آگاهی از جزئیات جشنواره می توانند به پایگاه اینترنتی www.karaj.iastjd.ac.ir مراجعه نمایند و یا با شماره 32512072 داخلی 117 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار