تأسیس دفتر مدیریت دانش از برنامه‌های در دست اقدام معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع

تهران(پانا) - نشست تخصصی الزامات و اقتضائات آموزش و پرورش در دوران پساکرونا با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه ‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ومعاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تأسیس دفتر مدیریت دانش از برنامه‌های در دست اقدام معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در راستای اجرای برنامه‌های زیرنظام پژوهش و ارزشیابی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نشست تخصصی با عنوان، آموزش و پرورش پساکرونا و الزامات و اقتضائات به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

یوسف بهارلو، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های موثر اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حمایت‌های مادی و معنوی از پروژه‌های پژوهشی و پایان نامه‌های دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری طی دو سال اخیر، تصریح کرد: نمی‌توان به یافته‌های علمی در پیشبرد امور اجرایی موفق بی‌توجه بود.

وی در همین راستا یکی از برنامه‌های در دست اقدام معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع را تأسیس دفتر مدیریت دانش عنوان کرد و ادامه داد: نباید مشغله‌های امور اجرایی، نهاد آموزش و پرورش را از حرکت در مسیر یادگیرندگی و توجه به امور پژوهشی باز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار