مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

احیای کانون‌های فرهنگی تربیتی را مدنظر داریم

یزد (پانا) - گردهمایی آموزشی و توجیهی مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی استان یزد با هدف توجیه سازی دستورالعمل‌ها با حضور رئیس اداره برنامه ریزی کانون‌های فرهنگی تربیتی وزارت آموزش و مدیرکل آموزش و پرورش استان در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
احیای کانون‌های فرهنگی تربیتی را مدنظر داریم

محسن موحدی فرد ضمن تقدیر از تعامل خوب معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع با اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: احیای کانون های فرهنگی تربیتی را مدنظر دارم و از همه مدیران کانون ها خواستارم با هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی این اداره کل، نسبت به تدوین طرح احیای کانون های فرهنگی تربیتی به فراخور زیست بوم جدید و مطابق برش کانونی سند تحول بنیادین اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد ادامه داد: در انجام رسالت فرهنگی خود نیازمند تعامل و مشارکت جدی شرکای فرهنگی و حتی اقصادی هستیم و قطعاً به تنهایی قادر به عرضه کامل فعالیت های فرهنگی، تربیتی و هنری نیستیم.

موحدی فرد همچنین اظهار داشت: برخی مسائل و مشکلات مطروحه مدیران عزیز کانون های فرهنگی تربیتی مانند تخصیص اضافه کار مطابق پست های اداری به پرسنل اداری کانون ها در سطح ستاد استان قابل رفع می باشد که به رؤسای مناطق ابلاغ خواهم کرد و بزودی رفع خواهد شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان یزد در پایان تصریح کرد: در حوزه آسیب ها نیز توقع داریم تا سایر ادارات، ارگانها و دستگاهها یاریگر آموزش و پرورش باشند و نه آنکه چماق آن را بر سر آموزش و پرورش بکوبند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار