مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

جشن عاطفه‌ها همگرایی و محبت را در زندگی دانش‌آموزان افزایش می‌دهد

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تأکید بر بعد معنوی جشن عاطفه‌ها عنوان کرد جشن عاطفه‌ها، همگرایی و محبت را در بین دانش‌آموزان افزایش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها همگرایی و محبت را در زندگی دانش‌آموزان افزایش می‌دهد

عبدالرضا فولادوند؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با پانا گفت: «ابعاد معنوی جشن عاطفه ها بیشتر از ابعاد مادی مورد توجه است‌‌. ما به دنبال افزایش محبت، همگرایی و دلسوزی در میان دانش آموزان هستیم و سعی داریم آن را توسعه دهیم. هر چند آموزش ها مجازی هستند اما با برگزاری چنین جشن هایی تأثیرات فراوانی در شخصیت و منش دانش آموزان رخ می دهد.»

وی در ادامه گفت: «در این امر خداپسندانه ارگان های مختلفی اعم از کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان دانش آموزی، صدا و سیما و دیگر نهادها همکاری لازم را داشتند.»

فولادوند افزود: «یکی از مهم ترین دغدغه های ما، شاد زیستن دانش آموزان است که متأسفانه در ایام کرونا این دغدغه سست شده که در دوران پسا کرونا به این امر مهم حتما رسیدگی می شود.»

فولادوند در آخر گفت: «ما به عنوان بزرگترین مجموعه تعلیم و تربیت وظیفه داریم انواع مهارت های مورد نیاز دانش آموزان را آموزش دهیم. اگر تعلیم و تربیت منتهی به عمل نشود، تعلیم و تربیت ناقصی خواهیم داشت. ما باید تلاش کنیم دانش آموزان زندگی در زیست جمعی را بیاموزند. هم دردی اجتماعی را درک کنند و افراد مفیدی واقع شوند.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار