جلسه مدیران مدارس سمپاد شهرستان‌های استان تهران در ورامین

و رامین(‌پانا)- مدرسه استعداد های درخشان فرزانگان آموزش و پرورش ورامین میزبان مدیران مدارس سمپاد شهرستان‌های استان تهران بود.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران مدارس سمپاد شهرستان‌های استان تهران در ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، مدرسه استعداد های درخشان فرزانگان ورامین میزبان مدیران مدارس سمپاد شهرستان‌های استان تهران بود. در این جلسه که با حضور رضا صفری، ریاست مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان شهرستان‌های استان تهران و جوانمرد کارشناس مسئول مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان شهرستان و مدیران مدارس سمپاد شهرستان‌های استان تهران تشکیل شد؛ آخرین دستورالعمل‌های ویژه مدارس استعدادهای درخشان تبیین شد.

صفری در جمع مدیران مدارس سمپاد ضمن تدوین برنامه سالانه مبتنی بر برنامه‌های مدارس سمپاد، به بررسی شروط دانش‌آموزان در این مدارس پرداخت.

این مقام مسئول در ادامه به اهمیت وجودی این گونه مدارس پرداخت و بیان کرد: مدارس تیزهوشان در راستای سیاست‌گذاری بند ۱۵ از راهبردهای کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر ارتقای جایگاه علم و علم آموزی، به عنوان عاملی موثر در دستیابی به حیات طیبه با تاکید بر حیثیت کاشفیت و مطلوبیت علم تشکیل شده است.

این مقام مسئول در پایان از مدیران مدارس سمپاد خواست در مسیر تحقق شعار همدلی، همفکری، همکاری و پیشرفت حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار