معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در آئین نواختن زنگ شکوفه‌ها:

با حضور ۱۰۸ هزار دانش‌آموز کلاس اولی شهرستان‌های تهران به استقبال سال تحصیلی می‌رویم

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آئین نواختن زنگ شکوفه‌ها در دبستان مهر شهرستان شهریار از شروع سال تحصیلی جدید با حضور یکصد و هشت هزار دانش آموز کلاس اولی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
با حضور ۱۰۸ هزار دانش‌آموز کلاس اولی شهرستان‌های تهران به استقبال سال تحصیلی می‌رویم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،آیین نواختن زنگ شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طاهری فرماندار شهریار، پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دبستان مهر شهریار برگزار شد.

بهروز هاشمی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی به دانش‌آموزان و فرهنگیان گفت: امروز همزمان با اول مهر ماه ، یکصد و هشت هزار دانش آموز کلاس اولی در شهرستان‌های استان تهران تحصیل خود را آغاز کردند.

معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: خوشحالیم با تلاش و همت همکارانمان در مناطق و مدارس توانستیم بعد از دو سال مدارس را بازگشایی کنیم و نوید بخش فصل جدید از زندگی برای دانش‌آموزان باشیم، حضور دانش‌آموزان در مدارس و ارتباط دو سویه آنها با معلمان می‌تواند الهام بخش شرایط ایده آلی از زندگی را برای همگان رقم بزند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پروژه مهر ۱۴۰۰ تصریح کرد: سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در پروژه مهر ما را به سمتی هدایت کرد که توانستیم با آمادگی کامل به استقبال شروع سال تحصیلی جدید برویم.

هاشمی افزود: روند واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان‌های استان تهران با آمار قابل توجهی نسبت به استان‌های دیگر پایان یافت که می‌توانیم در همین راستا حضور معلمان را در کلاس‌های درس داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار