برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش رباط کریم

رباط‌کریم (پانا)- مدیر آموزش و پرورش رباط کریم در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش این شهرستان بر اهمیت آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، کانون انتشار دانایی و آگاهی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش رباط کریم

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش رباط‌کریم، در این جلسه رحمت‌اله شریفی مدیر آموزش وپرورش منطقه گفت: آموزش‌ و‌ پرورش به عنوان یک نهاد می‌تواند افراد آگاه و نیروی کار ماهر، تسهیلگر توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی پرورش دهد.

او افزود: بدون تردید رشد و توسعه پایدار یک کشور به تربیت انسان‌های آگاه، متعهد و متخصص بستگی دارد و پیشرفت همه ‌جانبه، مرهون توسعه سرمایه انسانی است، از این رو اهتمام به آموزش و پرورش را می‌توان وظیفه کل جامعه و آحاد مردم دانست.

شریفی از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های انسانی جامعه یاد کرد و با اشاره به ضرورت افزایش فضاهای آموزشی و نیروی انسانی در شهرستان رباط‌کریم خاطرنشان کرد: ما هر ساله با مشکلات زیادی در این منطقه مواجه هستیم که با تدبیر و پشتیبانی شما و دیگر همکاران فرهنگی و یاری معلمان بازنشسته از این سختی‌ها گذر می‌کنیم تا بتوانیم برای این سرمایه‌های ملی گامی هرچند کوچک برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار