مدیر آموزش وپروش شهرستان رباط کریم :

اجرای مراسم بازگشایی مدارس با حضور مسئولان شهرستان رباط کریم از طریق سامانه شاد

رباط کریم (پانا)- جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان رباط کریم در اتاق شورای آموزش وپرورش اداره با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم و سرپرست شهرداری شهر جدید پرند برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مراسم بازگشایی مدارس با حضور مسئولان شهرستان رباط کریم از طریق سامانه شاد

در این جلسه رحمت اله شریفی مدیر آموزش و پرورش رباط کریم ضمن پراهمیت خواندن این روزهای آخر تابستان با توجه به بازگشایی مدارس و شروع هفته دفاع مقدس، گزارش کلی از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم ارائه داد و خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده مسئولان شهرستان رباط کریم در مراسم بازگشایی مدارس حضور خواهند داشت.

وی افزود: ما در هر یک از شهرستان‌های رباط کریم ،نصیرشهر و پرند یک مدرسه را جهت بازگشایی در نظر گرفته‌ایم که راس ساعت 8 مراسم شروع و پس از آن ساعت 10 به مناسبت هفته دفاع مقدس به مراسم یادواره شهدای شهرستان خواهیم رفت.

شریفی در ادامه از افزایش هفت درصدی جمعیت دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد و گفت: سال تحصیلی گذشته جمعیت دانش آموزان 74000 نفر بود که امسال این رقم به 79000 رسیده است، البته با توجه به آنکه مدارس غیر انتفاعی 12000 دانش‌آموز ما را تحت پوشش قرار داده است اما در بخش شمال رباط کریم و آلارد با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم همچنین در خصوص تغییر کاربری ساختمان‌های مدارس غیرانتفاعی سخن گفت و افزود: از آنجا که برخی از این ساختمان‌ها مسکونی هستند ولی پس از مدتی از شهرداری تغییر کاربری می‌گیرند باید جهت جلوگیری از مشکلات آتی شهرداری با بررسی بیشتر جهت تغییر کاربری اقدام کند.

شریفی در ادامه تصریح کرد: با توجه به فرمایشات و تأکید مقام معظم رهبری، موسساتی که با نام دارالقرآن در مساجد، فرهنگسراها وغیره مشغول به کار هستند و همچنین مهد کودک‌ها باید با تأیید آموزش و پرورش منطقه مشغول به کار شوند تا شهروندان با مشکلی روبرو نشوند.

این مقام مسئول از هزینه سرویس معلمان سخن گفت و تاکید کرد: اگر شهرداری و شورای شهر در این راستا به کمک آموزش و پرورش نیایند با توجه به نبود تأمین اعتبار از استان با مشکل جدی روبرو می‌شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار