بازدید بخشدار کهریزک از برگزاری هیات‌های مذهبی درمنطقه کهریزک

کهریزک (پانا)- بخشدار کهریزک به‌منظور بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر عملکرد بازرسان سازمان تبلیغات اسلامی، در هیئات مذهبی باقرشهر، کهریزک و روستاهای سطح بخش حضور یافت و نحوه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد ارزیابی قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بخشدار کهریزک از برگزاری هیات‌های مذهبی درمنطقه کهریزک

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی بخشدار کهریزک به‌منظور بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر عملکرد بازرسان سازمان تبلیغات اسلامی، در هیئات مذهبی باقرشهر، کهریزک و روستاهای سطح بخش کهریزک حضور یافته و نحوه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های را مورد ارزیابی قرار داد.

بابایی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: برای برگزاری مجالس عزاداری، فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

او افزود: سلامتی عزاداران اباعبدالله(ع) در اولویت بوده و می‌بایست هیئات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حفظ سلامتی مردم توجه ویژه داشته باشند.

بخشدار کهریزک خاطرنشان کرد: هیأت‌های مذهبی در رعایت اصول بهداشتی همواره پیشگام و پیشرو بوده و سایر افراد جامعه باید از نحوه برگزاری این مجالس الگوبرداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار