برگزاری سوگواره احلی من العسل در گناباد

گناباد (پانا) - نهمین سوگواره سراسری احلی من العسل شهرستان گناباد به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سوگواره احلی من العسل در گناباد

مراسم‌ سوگواره احلی من العسل با یاد و گرامیداشت نوجوان کربلا حضرت قاسم ابن الحسن (ع) به صورت مجازی(پخش زنده) از شبکه شاد برگزار شد.

حسین احمدی مدیر آموزش وپرورش در آغاز این سوگواره مجازی با عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به فرهنگان، دانش آموزان و اولیای آنها با اشاره به فضایل و خصائل حماسه بزرگ عاشورا اظهار کرد: هدف از برگزاری این سوگواره سراسری تبیین پاسداشت رشادت های حضرت قاسم بن الحسن (ع) و گرامیداشت یاد و نام ۳۶ هزار شهید نوجوان و دانش‌آموزی است که با الگو گیری از حضرت قاسم بن الحسن و با بصیرت مندی و ولایتمندی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: به حماسه عظیم کربلا از هر زاویه که بنگریم شاهکار و نمونه اعلای خصائلی است که ایثار، گذشت،شجاعت. ادب، ولایمتداری، وفای به عهد، آزادگی و عزت نفس در آن، در اوج است.
مجید فدوی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در حاشیه این برنامه بیان کرد: دانش آموزان و نسل جوان بایست با مطالعه و تعمق در اهداف قیام امام حسین علیه السلام و آموزه‌های قیام حسینی با تاسی از نوجوان کربلا قاسم بن الحسن و بنا بر توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از اهداف اخلاقی و معنوی که برگرفته از همین قیام عاشوراست، حرکت کنند.

این سوگواره باحضور معاونین پرورشی، پشتیبانی ، آموزشی و کارشناسان اداری مدیریت و جمعی از دانش آموزان با اجرای گروه همخوان دانش آموزان شهرستان ادامه و با مداحی دانش آموزی در رثای نوجوان کربلا حضرت قاسم بن الحسن در محل کانون نرگس و شهید بهشتی شهرستان پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار