مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

دانش‌آموزان با تأسی به حضرت قاسم خود را پرورش یافته مکتب عاشورا بدانند

خلیل آباد(پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در مراسم سوگواره احلی من العسل گفت نوجوانان وجوانان جامعه اسلامی با تاسی به صفات اخلاقی نوجوان قیام کربلا باید خود را پرورش یافته مکتب عاشورا بدانند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با تأسی به حضرت قاسم خود را پرورش یافته مکتب عاشورا بدانند

پس از مداحی مداحان اهل بیت، علیرضا برمکی به بیان فلسفه برگزاری سوگواره احلی من العسل پرداخت و گفت: نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی با تاسی به صفات اخلاقی نوجوان قیام کربلا باید خود را پرورش یافته مکتب عاشورا که عصاره آن ایثار، جهاد و شهادت است، بدانند.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت خلیل آباد در ادامه با اشاره به ۳۶ هزار شهید والامقام دانش آموز که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، یکی دیگر از اهداف برگزاری سوگواره را نکوداشت ایثارگری های دانش آموزان شهید که با اسوه قراردادن حضرت قاسم بن الحسن (ع)، مردانه درراه دفاع از میهن اسلامی جنگیدند، دانست.

برمکی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظ الله) در بیانیه گام دوم انقلاب که پرچمدار ادامه حرکت پرقدرت نظام مقدس، جوانان غیور هستند، از نوجوانان وجوانان درخواست کرد که برخلاف اهداف شوم دشمنان قسم خورده که می خواهند جوانان مارا به انحراف بکشانند، باآمدن به زیر بیرق امام حسین علیه السلام، آینده خود را بیمه کنند.

این مراسم عزاداری پرشور نوجوانان حسینی، در سوگواره "احلی من العسل" با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد، فرماندهی بسیج دانش آموزی حضرت علی اکبر( ع)، روسای ادارات و نهادها و جمعی از نوجوانان و جوانان حسینی، سوگواره احلی من العسل به منظور پاسداشت رشادت ها و دلاور مردی های حضرت قاسم بن الحسن( ع) در حماسه کربلا درمحل دبیرستان پسرانه رئیس زاده برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار