مدیرآموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک:

سرباز معلمی یک فرصت ویژه است که باید مغتنم شمرده شود

قرچک (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک به همراه کارشناس‌ مسئول‌ ارزیابی عملکرد و سرپرست‌ معاونت آموزش‌ ابتدایی با حضور در کارگاه‌های آموزشی و پرورشی از روند دوره‌های سرباز معلمان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سرباز معلمی یک فرصت ویژه است که باید مغتنم شمرده شود

به گزارش دفتر‌اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی مدیریت‌ آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک،رضا داورزنی در این بازدید اظهار کرد: حضور در مدرسه و خدمت‌ مقدس‌ سربازی، با عنوان سرباز معلمی توفیق و فرصت ویژه‌ای است که باید از سوی سرباز معلمان غنیمت شمرده شود و با عشق در عرصه‌ تعلیم و تربیت حضور پیدا کند.

او گفت: فرآیند گزینش، مصاحبه و دوره‌های آموزشی و پرورشی سرباز معلمان به منظور اهمیت و حساسیت امر تعلیم و تربیت با دقت کامل‌ انجام شد و امیدواریم که دوران خدمت این عزیزان در مدارس توام با موفقیت و بهروزی باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تشکر‌ از زحمات مدرس دوره مفرخ نیا ادامه داد: همه ما در فرآیند تعلیم و تربیت به ویژه در مدارس، دانش‌آموزان را فرزندان خود می‌دانیم و در تصمیم سازی‌ها یا ارائه مطالب آموزشی و پرورشی رعایت تمام جوانب آموزشی و پرورشی را یک اصل بر می‌شماریم، از همکاران‌ سرباز‌معلم نیز انتظار داریم تا در این کارگاه‌ها با تمام توان برای کلاس‌ درس و مدرسه آمادگی‌های لازم‌ را کسب‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار