رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی:

به هیچ وجه تحت تاثیر تغییر و تحولات دولت قرار نمی‌گیریم

تبریز (پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد ماموریت‌های این سازمان همواره بلندمدت بوده و همکاران صادقانه، خالصانه و بسیجی‌وار این ماموریت‌ها را انجام می‌دهند و به هیچ وجه تحت تاثیر تغییر و تحولات دولت قرار نمی‌گیرند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
به هیچ وجه تحت تاثیر تغییر و تحولات دولت قرار نمی‌گیریم

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، داود بهبودی اظهار کرد: تمام وظایفی که در سازمان و در راستای توسعه استان، اهداف نظام و رویکرد خالصانه برای جلب رضایت مردم انجام می‌شود، ماموریت ذاتی بسیج است.

وی افزود: معتقدم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همواره مستقل و بدون حاشیه در خدمت اهداف بلندمدت انقلاب، نظام و مردم حرکت کرده و با وجود گردش‌های مالی کلان و اقدامات تعیین کننده در این سازمان، هیچ‌گاه گرفتار مسیرهای انحرافی نشده است.

بهبودی تاکید کرد: در این عرصه همکاران عضو پایگاه بسیج مسوولیت مضاعفی دارند و علاوه بر انجام وظایف اداری باید از لحاظ شخصیت اخلاقی و رفتاری الگوی سایر همکاران باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به شروع به کار دولت سیزدهم و تزریق انرژی جدید به سازمان، گفت: ماموریت‌های ما همواره بلندمدت بوده و همکاران خالصانه و بسیجی وار این ماموریت ها را انجام می‌دهند و به هیچ وجه تحت تاثیر تغییر و تحولات دولت قرار نمی‌گیریم!

وی ادامه داد: برآیند تمام اتفاقات درونی و بیرونی، شرایطی را به وجود آورده که برای هیچ‌یک از ما قابل قبول و خوشایند نیست؛ امیدواریم تدابیر جدیدی اتخاذ و گشایشی اتفاق بیفتد که همه روسفید شویم و مدیون خون شهدا نباشیم.

در این جلسه سرهنگ رضایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک کارمندی سپاه عاشورا اظهار کرد: همه باید میز خود را میز خدمت به خلق الله بدانند و تلاش کنند از توفیق خدمتگزاری که حاصل شده به بهترین نحو بهره برند.

وی افزود: 40 سال بعد از انقلاب هنوز به دولت اسلامی در تراز انقلاب و آن جامعه ایده‌آل امام زمانی مدنظر آرمان‌های انقلاب و مقاوم معظم رهبری نرسیده‌ایم.

رضایی گفت : باید تلاش کنیم در تشکیل دولت اسلامی مد نظر انقلاب نقش موثری داشته باشیم.
اکبر طلوعیان، فرمانده پایگاه شهید زمانلو هم با اشاره به احیاء مجدد این پایگاه از اول دی‌ماه سال گذشته یادآور شد: در طول هشت ماه گذشته حدود 25 نفر عضو جدید جذب کرده‌ایم و تعدادی از اعضای عادی تبدیل به عضو فعال شده‌اند.

وی افزود: در این مدت در اموری مثل کمک‌های مومنانه، حمایت از ایتام و حامی‌یابی طرح سردار سلیمانی، مباحث فرهنگی و گرامی‌داشت مناسبت‌هایی مثل دهه فجر حضور فعال داشته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار