اولیا در اجرای مطلوب آزمون های حضوری، به آموزش و پرورش اعتماد دارند

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت آموزش و پرورش استان تمام توان خود را برای اجرای هر چه بهتر آزمون های حضوری در پایه های نهم و دوازدهم بکار بسته بطوریکه این اقدامات، اعتماد اولیا را جلب کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اولیا در اجرای مطلوب آزمون های حضوری، به آموزش و پرورش اعتماد دارند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل،احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون پایه دوازدهم در آموزشگاه متوسطه دوره دوم تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه ۱ اردبیل با اشاره به نحوه برگزاری آزمون های حضوری با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی،اظهار کرد: با تصویب ستاد ملی کرونا و برخی ضرورت ها، آزمون ها در پایه نهم و دوازدهم بصورت حضوری برگزار می شود که در سایه همکاری دانش آموزان و اولیا به نحو مطلوب در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه تمام تلاشمان را کرده ایم تا رضایت و اعتماد لازم را در بین اولیا و دانش آموزان ایجاد کنیم، خاطر نشان کرد: در برگزاری این آزمون ها سعی کردیم از فضاهای وسیع مدارس برای رعایت فاصله ها طبق شیوه نامه های بهداشتی استفاده کنیم تا مشکلی برای دانش آموزان بوجود نیاید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: تنها نگرانی ما در برگزاری این آزمون ها، تجمع احتمالی در جلوی در مدارس بود که با اعتماد اولیا به مدارس و تدابیر انجام یافته این مورد هم مرتفع شد.

ناصری با اشاره به اینکه برای 17 هزار نفر دانش آموز در پایه نهم در 573 آموزشگاه و 12 هزار نفر دانش آموز در پایه دوازدهم در 65 حوزه آزمون برگزار می شود، گفت: حوزه های امتحانی در پایه دوازدهم نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است تا فضای کافی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: غیبت دانش آموزان در جلسات امتحانی بسیار اندک بوده و برای آن دسته از دانش آموزانی که دچار بیماری هستند و نمی توانند سر جلسه امتحان حضور داشته باشند، تدابیری اندیشه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار