مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبرداد؛

توزیع ۷۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با ایجاد ۴۵ آشپزخانه اطعام مهدوی و افطاری ساده ۷۰هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی در بین خانواده های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۷۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان زنجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، در جلسه این هفته شورای مدیران با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، با کمک خیران و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان ۷۰هزار پرس غذای گرم در ۴۵آشپزخانه اطعام مهدوی طبخ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بین خانواده های نیازمند و تحت حمایت توزیع شده است.

وی ارزش این تعداد غذای گرم توزیع شده در بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان را ۱۶ میلیارد و۹۶۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پیش بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام مهدوی طبخ وتوزیع شود.

صفری با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳هزار و ۵۳۵ شهید سرافراز استان زنجان گفت: در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه در طرح پویش ایران همدل و اطعام مهدوی امسال طبخ غذای گرم به نیابت از شهدای گرانقدر استان انجام می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی۰۴۲۰ -۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶و همچنین کد مهربانی#۰۲۴ *۸۸۷۷*جهت اطعام و افطاری نیازمندان به نیت بانیان به‌حساب کمیته امداد واریز کنند تا به نیت آن‌ها در این ایام غذای گرم، طبخ و بِین نیازمندان توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار