رونمایی از کتابچه الکترونیکی هدایت تحصیلی آموزش و پرورش منطقه ۱۳

تهران(پانا)- معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۳ از راهنمای الکترونیکی هدایت تحصیلی و شغلی برای پایه دهم ویژه دبیرستان های نظری، هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتابچه الکترونیکی هدایت تحصیلی آموزش و پرورش منطقه ۱۳

جلسه مدیران متوسطه اول آموزش و پرورش منطقه ۱۳ با حضور احمد اسدی؛ معاون آموزش متوسطه منطقه و مژگان نظری؛ کارشناس مشاوره منطقه بصورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه اسدی، ضمن تبریک و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: هدایت تحصیلی مسیر تحصیلی و شغلی آینده دانش ‌آموزان را رقم می‌زند و از این حیث بسیار مهم و سرنوشت ساز است. هدف از هدایت تحصیلی آن است که دانش آموزان به مناسب ترین شاخه یا رشته تحصیلی بر اساس استعداد و علاقه و نه صرفا امکانات و نیازهای کشور راهنمایی شوند.

وی با توجه به اهمیت هدایت تحصیلی از رونمایی کتابچه الکترونیکی هدایت تحصیلی منطقه ۱۳ خبر داد و تاکید کرد: انتظار می رود این کتابچه به شکل مطمئن و مناسب در اختیار دانش آموزان و اولیای سال نهم قرار گیرد و مستندات لازم جهت ارسال اطلاعات جمع آوری و بایگانی شود.

وی همچنین تصریح کرد: مدیران مدارس نسبت به اطلاع رسانی جهت ثبت نام در مدارس خاص (سمپاد ، نمونه دولتی ، فرهنگ ، البرز ، شاهد و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش ) اقدام نمایند و اطلاعات لازم را در اختیار خانواده ها و دانش آموزان پایه نهم قرار دهند.

مژگان نظری کارشناس مشاوره منطقه نیز با تاکید بر تکمیل فرآیند هدایت تحصیلی در مدارس، مطالبی را پیرامون اطلاع رسانی به اولیاء دانش آموزان در خصوص نکات مشاوره ای، بازدید از کانال هدایت تحصیلی منطقه و هفته معرفی مشاغل بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار