سلامتی دانش آموزان مهم ترین مسئله آینده یک جامعه است

تهران(پانا)- وزارت آموزش و پرورش در صورت برگزاری امتحانات حضوری با شرایط وخیم کرونا نمی‌تواند حافظ سلامتی دانش آموزان و معلمان باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سلامتی دانش آموزان مهم ترین مسئله آینده یک جامعه است

مجید سعیدی گرکانی، منشی کـمسـیون ورزش و سـلامـت مجلس دانش آموزی شهر تهران در گفتگو با پانا از اصلی ترین مطالبه دانش آموزان خبر داد و گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری ما شاهد آن هستیم که قشر دانش آموزی یک مطالبه واحد دارد و آن برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری برای حفظ سلامتی خود است.

او در ادامه بیان کرد: شرایط کرونا متاسفانه به شدت وخیم است و طبق آمارها در بالاترین سطح شیوع این بیماری در سراسر کشور هستیم، استرس دانش آموزان از برگزاری امتحانات حضوری آن هم زمانی که کرونای انگلیسی سلامتی شان را بیش از هر زمان دیگری تهدید می‌کند زیاد است و ما شاهد آن هستیم.

منشی کمیسیون ورزش و سـلامـت افزود: در نظرخواهی که از فعالان حقوق دانش آموزی در سراسر شهر تهران به عمل آمد اکثریت مخالف برگزاری امتحانات حضوری بوده اند هرچند در این چند روز اخیر شاهد لغو آزمون های مختلفی در کشور بوده ایم.

سعیدی در ادامه افزود: بسیاری از دانش آموزان برای حضور در حوزه امتحانات مجبور هستند از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو و... استفاده کنند و این بدین معناست که آنان وارد منبع ویروس می‌شوند، بعد از منبع ویروس خارج می‌شوند و به عنوان ناقل در میان دیگر دانش آموزان قرار می‌گیرند.سلامتی دانش آموزان مهمترین مسئله آینده یک جامعه است، وزارت آموزش و پرورش در صورت برگزاری امتحانات حضوری با شرایط وخیم کرونا قطعا نمی‌تواند حافظ سلامتی دانش آموزان و معلمان باشد.کمیسیون ورزش و سلامت مجلس دانش آموزی شهر تهران خواهان برگزاری امتحانات نهایی و خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت غیر حضوری می باشد.

*خبرنگار دانش آموز، محمد جواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار