رییس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران:

همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار موثر واقع شود

تهران (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در دومین نشست مشترک با مجموعه‌ موسسه‌ آینده‌سازان از اهمیت تعامل دو تشکل سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار موثر واقع شود

عباس باستانی، در نشست نمایندگان سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با نمایندگان موسسه آینده‌سازان، با اشاره به اینکه بخش اول آموزش‌های پیشتازان در سال گذشته توسط سازمان دانش‌آموزی تهران انجام شده است و امسال فاز دوم آموزش تخصصی پیشتازان شروع خواهد شد، گفت: موسسه آینده‌سازان که تحت نظر اتحادیه انجمن‌های اسلامی فعالیت می‌کند می‌تواند کمک موثری جهت انتقال آموزش‌های پیشتازان برای دانش‌آموزان باشد. اتحادیه انجمن‌های اسلامی، یکی از تشکل‌های موفق در حوزه‌های فرهنگی، پرورشی و آموزشی است.
وی افزود: این اتحادیه، دانش‌آموزانی را تربیت کرده و با موفقیت به مقصد رسانده است؛ بنابراین همکاری مشترک دو تشکل سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار موثر واقع شود و در نتیجه بازخوردهای خوبی از آن‌ها دریافت کنیم.
استفاده از پورتال زبدگان، به منظور یک کار مشترک دو تشکل دانش‌آموزی و ارائه‌ آموزش‌های پیشتازان در این بستر می‌تواند به دانش‌آموزان عرصه‌ای گسترده از اطلاعات کاربردی را نشان دهد. ما به دنبال یک کار خلاقانه هستیم تا دانش‌آموزان جذب فعالیت سازمان دانش‌آموزی شوند.
در ادامه بیگدلی؛ معاون موسسه آینده‌سازن، با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی علاقه‌مند به تعامل با تشکل‌های دانش‌آموزی است گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی تجربه‌های خوبی در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه پرورشی دارد. ما می‌خواهیم از تجربه‌های این حوزه در تعامل با سازمان دانش‌آموزی استفاده کنیم. اکنون باید با توجه به تحولاتی که در حوزه آموزش و پرورش رخ داده است برنامه‌ریزی کنیم و سعی کنیم به نقطه اشتراک برسیم و آن‌ها را بسط دهیم.
وی افزود: ما پورتالی را با عنوان پورتال زبدگان ایجاد کردیم که می‌‌تواند بستر خوبی برای استفاده از تجربیات سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای دانش‌آموزان باشد. در گذشته غالبا دانش‌آموزانی که عضو اتحادیه بودند از زبدگان استفاده می‌کردند؛ اما در فاز دوم می‌خواهیم سازمان‌های دیگر از ظرفیت بخش مهارتی زبدگان استفاده کنند.
بیگدلی با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در مدیریت کانال مدرسه پیشتازان بسیار موفق عمل کرده است گفت: این کانال ظرفیت مناسبی برای تعامل دو تشکل اتحادیه و سازمان دانش‌آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار