جشن بزرگ میلاد فرخنده ی حضرت مهدی(عج) در میان انصار المهدی

شهرکرد(پانا)-جشن میلاد با سعادت و نورانی یگانه منجی عالم که از یکشنبه 8فروردین به مدت سه شب و به میزبانی دانشجویان انصار المهدی و با موضوع عهد جمعی در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ میلاد فرخنده ی حضرت مهدی(عج) در میان انصار المهدی

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری در ابتدا گفت: اگر در زمان انتظار مهدی فاطمه( س) حتی یک نفر به وظیفه ی خود عمل نکند، انتظار بیشتر خواهد شد.پس یک نفر زمان ظهور را میتواند بسیار عقب بیندازد.

او خاطرنشان کرد:شما باید به عهدی که با امام زمان عج بسته اید عمل کنید. چون همین ندانم کاری هاست که ظهور به تاخیر انداخته است. لذا بهترین کار این است که همه وظیفه ی خود را بدانید تا خروجی بی نهایت شود که این به معنای پایان انتظار است.

وی درباره ی اینکه مردم ظهور مهدی( عج) را باور دارند اما یک فرهنگ نشده گفت:اگر همان یک نفر به وظیفه ی خود عمل کند، یک فرهنگ میشود و تا زمانی که به وظیفه ی خو نیز عمل نکنند، یک باور باقی میماند.

او تلنگری هم به داستان منتظران پیامبر ص زد و گفت:خدا نکند ما بندگانی که منتظر حضرت مهدی عج هستیم مانند قومی بشویم که در اول منتظران ایشان ولی در هنگام دیدن پیامبر ص از مخالفین شدند.در پایان مجلس مداحان اهل بیت با صدای گرمشان مجلس را به فیض رساندند و بعد از آن پذیرایی مختصری از مهمانان شد.

خبرنگار دانش آموز مهدی روستایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار