فرماندار اردستان مطرح کرد:

زنگ خطر موج چهارم کرونا در اردستان به صدا در آمد

اردستان(پانا)-فرماندار اردستان اعلام کرد زنگ خطر موج چهارم کرونا در این شهرستان بر پایه شواهد مطرح شده‌ از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صدا در آمد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ خطر موج چهارم کرونا در اردستان به صدا در آمد

حمیدرضا تاملی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه‌ به سفرهای نوروزی هموطنان ساکن در شهرهایی از جمله تهران، قم و اصفهان به منطقه و تغییر رنگ‌بندی تعدادی از شهرهای استان از زرد به نارنجی این نگرانی وجود دارد که در روزهای آینده شمار آزمایش‌های مثبت کرونا در اردستان بیشتر شود.

وی افزود: به طور حتم سفر نکردن به شهرستان، پرهیز از حضور در تجمع‌ها از جمله آیین‌های ترحیم، عقد، عروسی، جشن‌ها و اعیاد می‌تواند در کاهش انتشار ویروس کرونا و بیماری کووید 19 اثرگذار باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری به رنگ زرد است،گفت: در 24 ساعت گذشته ( از دیروز تا امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۸) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی بیماری، 12 بیمار (مرد 41 ، 46 ساله . زن 36 ،43 ، 48 ساله از زواره . زن 82 ، 53 ، 74 ساله از روستاهای بخش زواره . مرد 61 ساله از بادرود،مرد 38 و زن 40 ساله ساکن اصفهان مهمان زواره زن 41 ساله ساکن اصفهان مهمان اردستان ) شناسایی شده است.

حسن ذبیحی با بیان اینکه تاکنون مجموع بیماران کووید 19 شناسایی شده در شهرستان اردستان 1805 نفر می باشد،خاطرنشان کرد:خوشبختانه تاکنون 1689 نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند و تا امروز 6026 آزمایش تشخیص کووید 19 در شهرستان انجام شده است.

فرماندار اردستان تاکید کرد:بر پایه آمار اعلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در ۲۴ ساعت گذشته، از مجموع ۱۲ کرونایی شناسایی شده در این شهرستان چهار نفر افرادی هستند که از خارج اردستان به عنوان مهمان به منطقه وارد شدند و همین موضوع عامل دیگری است که نگرانی ها را از افزایش ویروس کرونا در شهرستان بیشتر می‌کند.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار