تجلیل وزیر میراث فرهنگی از شهدای مدافع حرم ورامین

پانا ( ورامین ) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ارسال لوح قدردانی، از خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین تقدیر بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل وزیر میراث فرهنگی از شهدای مدافع حرم ورامین

علی اصغر مونسان با ارسال لوح تقدیر، از خانواده شهیدان مهدی ثامنی راد و شهید احمد گودرزی از شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین تقدیر کرد ولوح‌های تقدیر را معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نمایندگی از وزیر تقدیم خانواده شهدای مدافع حرم ورامین کرد.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در جریان این دیدار اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار خانواده معظم آنان است و همه موظفند که قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشند.

نادر زینالی افزود: شهدای مدافع حرم با درک صحیح از شرایط منطقه و به منظور ایجاد آرامش و امنیت در ایران اسلامی، جان خود را تقدیم اسلام کردند و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، آنان میراث گرانبهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همواره در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی جاودان باقی می‌مانند.

او تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نماد ولایت مداری هستند و توانستند با حضور مؤثر در جبهه نبرد حق علیه باطل، امنیت و آسایش را به ایران اسلامی ارزانی کنند.

خبرنگار : مجتبی کچوئی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار